KÉRJÜK, PONTOS ÉS VALÓS SZÁLLÍTÁSI CÍMET ADJON MEG!
Az adatai megadásánál lehetőség van eltérő kézbesítési és számlázási cím megadására is, ha Ön más címre rendelte a csomagját, mint amilyen számlázási címet szeretne a számláján. Ebben az esetben a számlát a számlázási címre állítjuk ki, a csomagot pedig a szállítási címre postázzuk.
A szállítás az egész ország területére lehetséges és a szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi, így a szállítási határidőre és a tartalom épségéért garanciát nem vállalunk!
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Áruátvétel után darabszám, vagy sérülés miatti reklamációt illetve csereigényt utólag elfogadni nem tudunk!
Szállítás és fizetési módok:
– utánvétes szállítás: a webshopunkban megrendelt áru értékét és a szállítási díjat a vásárló a csomag kézbesítésekor fizeti. A csomag tartalmazza a számlát is.
– előre utalás: a webshopunkban megrendelt áru értékéről és a szállítási díjról díjbekérőt készítünk, melyett a megadott email címre juttatunk el. A megrendelt termékek csomagolását, vagy gyártását a díjbekérő összegének bankszámlánkra megérkezése után kezdjük el. A számlát a megrendelt termékekkel együtt küldjük el a csomagban.
Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjanak meg vásárlóink, ahol valaki napközben (08-17 óra) át tudja venni a csomagot. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A küldemény kézbesítését másnap újra megkísérli, ha ekkor is sikertelen a kézbesítés, akkor a csomagot visszaviszi a feladónak. Ezért célszerű a rendeléskor telefonszámot megadni, így a futárral lehet egyeztetni az áru átvételéről.
Az ország területén kívülre történő szállítás egyedi ajánlat alapján történik.